Australië and beyond - Reisverslagen van Dominique Theunissen - WaarBenJij.nu Australië and beyond - Reisverslagen van Dominique Theunissen - WaarBenJij.nu

Australië and beyond

In het kader van mijn studie hotelmanagement, maar losstaand van de opleiding, ga ik een trainee doen aan de front office in het WakeUp! Hostel in Sydney. Hierna wil ik zoveel mogelijk de natuur in trekken met mijn backpack. Ook ben ik van plan om hier en daar een bijbaantje te nemen, hoogstwaarschijnlijk in de horeca. Ik zou op het einde van mijn reis nog naar Bali en de Verenigde Arabische Emiraten willen trekken, puur uit interesse voor die gebieden.

Recente Reisverslagen:

03 April 2016

East Coast deel 1

24 Januari 2016

De feestdagen zijn achter de rug

19 November 2015

Heerlijk weekje Byron Bay

08 November 2015

Halloween en H&M!

27 September 2015

Een maand verder
Dominique

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4275

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 30 November -0001

Australië and beyond

Landen bezocht: